SCM5TN0HBC0AM
A Scratch M5 CPC-t úgy tervezték, hogy a teljesítmény következő szintjét jelentse. A CPC technológia ugyanaz, mint amit a Formula1-ben használnak, és a Prologo szabadalmaztatta a kerékpársport számára. A 3D polimer kúpok maximalizálják a tapadást, amikor agresszív pozíciót vesz fel, és segítenek a nyeregben való gyors pozícióváltásban. A PAS nélküli változaton a speciális "AIR CPC", amely az egyik polimerből és a másikból nagyobb teret biztosít, +10%-os léghűtést kínál, mint a hagyományos zárt nyergek.
Az új "T SHAPE" kialakításnak, méretnek és ergonómiának köszönhetően a SCRATCH M5 CPC egy uniszex nyereg (férfiak és nők), amely alkalmas több kategóriás használatra.
Az új MSS Multi Sector System, amelyet a Milánói Műszaki Egyetemmel együttműködésben terveztek, segít a kényelem és a teljesítmény javításában; az egymástól elkülönített aktív habpárnák egymástól függetlenül zónákat hoznak létre, amelyek okosan és egyénileg működnek, kedvezve a pedálozási fázisok természetes mozgásának, mind a tolás, mind a húzás során, elnyelve a rezgéseket, amelyeket az alap a nyeregre továbbít. Az M5 kerek formája lehetővé teszi a medence természetes elfordulását, stabilitást és támogatást teremtve az ágyéki területek számára, és a nyomások nagyobb felületen való eloszlását.
Pedálozzon fájdalom nélkül a Prologo szabadalmaztatott kivágásával: PAS rendszer. Ezt a csatornát a testalkat köré tervezték, hogy elkerülje a nyomáscsúcsokat és a zsibbadást a gáttájékon, lehetővé téve, hogy sok órán át pedálozzon kellemetlen érzés vagy teljesítményvesztés nélkül).
Shape: Round
Szint: Performance
Méret: 250 x 140 mm
Tömeg: 218 g
Sín: TIROX 7 mm
Tech: MSS, T-Shape
Színek: fekete
TIROX Sín: A sín könnyűszerkezetes acél, rendkívül ellenálló a vonóerővel és a torzióval szemben, köszönhetően a fizikai tulajdonságainak. Súlya miatt a légi közlekedésben és a repülőgépiparban használják. Max. megengedett meghúzási nyomaték: 12 Nm
MSS: Multi Sector System: bemutatjuk ezt az új forradalmi technológiát. Három különböző egyedi zóna van feltérképezve és elválasztva a nyereg mentén, mindegyik különböző habokból és egycellás párnázásból áll. Ezek a területek egymástól függetlenül működnek, és alkalmazkodnak minden kerékpáros pozícióhoz.
T-SHAPE: Innovatív rendszer, amely a központi lyukon e